რა არის ლოკალური სსო/SEO

რა არის ლოკალური SEO და რატომ არის ის მნიშვნელოვანი ადგილობრივი ბიზნესისთვის

ლოკალური SEO არის საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის პრაქტიკა ადგილობრივი ძიების შედეგებისთვის. Google-ში ეს ნიშნავს, დაეხმარო შენს ბიზნესს ლოკალურ/რუქის პაკეტში, უფრო მაღალი […]

რანგის ძირითადი 8 ფაქტორი

შენს წინაშეა რანგის ფაქტორები, კონკრეტულად კი 8 ძირითადი ფაქტორი, რომელიც საძიებო სისტემაში რანჟირებას უწყობს ხელს. სსო/SEO-ს საზოგადოება მუდმივად ვეძებთ ახალ […]

რა არის SEO და როგორ გვეხმარება საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია ბიზნესის გაუმჯობესებაში

რა არის SEO – ის აუცილებელი პროცესი, რომელსაც მარკეტერები ვებ-გვერდის ტრეფიკის გასაზრდელად იყენებენ. მზად ხარ გრძელვადიან სტრატეგიაში ინვესტირებისთვის, რომელსაც პოტენციალი […]

61 სტატისტიკური ფაქტი საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციაზე

დიგმა გთავაზობს სსო/SEO-ს უახლეს სტატისტიკას, რომელიც როგორც სსო სპეციალისტმა აუცილებლად უნდა იცოდე: ორგანული ტრეფიკი, მომხმარებლის ქცევა, ინდუსტრიის ხარჯები, ადგილობრივი ძიება, […]

7 ყველაზე პოპულარული საძიებო სისტემა მსოფლიოში

გადახედე შვიდ ყველაზე პოპულარულ საძიებო სისტემას. წაიკითხე თითოეული მათგანის დადებით და უარყოფით მხარეებზე და მათი ოპტიმიზაციის რჩევების შესახებ. მიუხედავად იმისა, […]

წლები სსო-ში: საძიებო სისტემის მოკლე ისტორია

პრაქტიკა, რომელსაც საძიებო სისტემის ოპტიომიზაციად (სსო/SEO) ვიცნობთ, დაიწყო 1990-იანი წლების შუა ხანებში. განაგრძე კითხვა და გაიგე საძიებო სისტემებისა და SEO-ს […]

Back to top