Google ამბობს, რომ მისი ალგორითმი 200-ზე მეტ სიგნალს ითვალისწინებს ვებგვერდების რეიტინგისას. მაგრამ Google არასოდეს არსად ჩამოთვლის ყველა იმ 200+ რანგის ფაქტორს (Ranking Factors).
და უმეტესობა, ვინც აცხადებს, რომ იცის Google-ის 200-ვე რეიტინგის ფაქტორი, ატყუებს – ან თქვენ ან საკუთარ თავს.
სწორედ ამიტომ, დიგმა გაგიმხელს სიმართლეს Google-ის რანგის ფაქტორების შესახებ.
ან, სულ მცირე, რაც შეიძლება მეტ სიმართლეს ალგორითმზე, რომლის მუშაობის რაობაზე Google ბევრს არაფერს გვეუბნება.
ასე რომ, თუ ოდესმე დაფიქრებულხარ რა არის და რა არ არის რანგის ფაქტორი, ან ფიქრობ ღირს თუ არა გააკეთო ან არ გააკეთო რაიმე – დიგმა დაგეხმარება მიიღო სწორი გადაწყვეტილება.
გამოიწერე დიგმა _ DIGMA და არ გამოტოვო სიახლეები
Digma _ დიგმა განსაკუთრებით მოწადინებულია გადმოგცეს ის ცოდნა ციფრულ მარკეტინგზე, რომელიც ძალიან გჭირდება შენს მშობლიურ ენაზე.
აქ შენ შეძლებ წაიკითხო და ისწავლო ციფრული მარკეტინგი შენთვის გასაგებ ენაზე, დასვა კითხვები და მიიღო დიგმასგან პასუხები.
გამოიწერე დიგმა და არ გამოტოვო ტრენდები, სტრატეგიები და განახლებები ყველაფერზე რაც საძიებო სისტემის ოპტიმიზიაციას და ციფრულ მარკეტინგს ეხება.
შემოგვიერთდი
საკონტაქტო ინფორმაცია
8 მთაწმინდის შეს.
თბილისი, საქართველო
+995 595 12 24 62
info@digma.ge