ბმულების შექმნა – LINK BUILDING

ბმულების სტრუქტურა, Link Structure

ბმულები კვლავ რჩება Google-ის და სხვა საძიებო სისტემების გამოყენებული რეიტინგის ერთ-ერთ ყველაზე მნიშვნელოვან ფაქტორად. ბმულების შენება (Link Building) დაგეხმარება ეს მნიშვნელოვანი ფაქტორი დააკმაყოფილო.

საძიებო სისტემები აღმოაჩენენ ახალ კონტენტს ბმულების საშუალებით და ასევე, ნაწილობრივ ამ გზით, აფასებენ ამ კონტენტის ხარისხს.

კარგი ბმულები იმის მაჩვენებელია თუ რამდენად ღირებულია კონტენტი. Google კი ჯანსაღ ბმულთა პროფილს, როგორც კარგ ნიშანს აღიქვამს. მეორეს მხრივ, დროთა განმავლობაში Google-მა გააუმჯობესა არაბუნებრივი ბმულების შაბლონების გამოვლენის უნარი.

საძიებო სისტემა ბევრად უკეთესად არკვევს, თუ რა სახის ბმულებია – და არა – სასარგებლო მომხმარებლებისთვის.
ეს ნიშნავს, რომ ძველი სტრატეგიები (როგორიცაა კომენტარებში სპამი, PBN-ების გამოყენება და ფორუმებში განთავსება) აღარ მუშაობს (ან ისევე კარგად არა, როგორც ადრე).

დიგმა შენ გაძლევს საშუალებას გაეცნო საუკეთესო სტრატეგიებს, რითიც საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციას მომავალში გაგიადვილებს.


გამოიწერე დიგმა _ DIGMA და არ გამოტოვო სიახლეები

Digma _ დიგმა განსაკუთრებით მოწადინებულია გადმოგცეს ის ცოდნა ციფრულ მარკეტინგზე, რომელიც ძალიან გჭირდება შენს მშობლიურ ენაზე.

აქ შენ შეძლებ წაიკითხო და ისწავლო ციფრული მარკეტინგი შენთვის გასაგებ ენაზე, დასვა კითხვები და მიიღო დიგმასგან პასუხები.

გამოიწერე დიგმა და არ გამოტოვო ტრენდები, სტრატეგიები და განახლებები ყველაფერზე რაც საძიებო სისტემის ოპტიმიზიაციას და ციფრულ მარკეტინგს ეხება.